det närmar sig med STORA steg.

bal 07

jadu, de blev inte bättre än så här. balen 07 över och de tackar vi för!
bara studenten kvar nu och de smäller av om 6dagar ! H A L L E L U J A och tack för att jag har fått jobb i Öland för just nu går vissa människor mig över öronen och jag blir bara smäll irriterad.

well, that´s my life.


förövrigt hade jag en sjukt kul bal också, även om folket inte var många så var sällskapet gott.
puss på er!

Och igår vare första Dansgalan i Vilhelmina och så sjukt trist har jag alltid på dansgalan, alltid.
men nu missar vi resterande dansgalor, åsele marknan och doroteamarknan och en jäkla massa saker.

Exempelvis får jag lust att klippa gräs när jag ser vårat höga sjukt underbara fina gräs. och de blir inget sånt i sommar.
jag ska till öland. om 11 dagar. och jobba i 3månader, 6dagar i veckan.



(Puss på mig och inte puss på dig längre)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback