yes, then im back on track.

hej hej världen!



nu har jag internet, dvd på rummet, ohyes:) har fått en bärbardator så nu känns det bättre.
alltid bra att kunna hålla kontakt med folk..


hmm vad mer?
har varit på vårdcentralen idag och skure bort en leverfläck. fick hela 5 stora stygn och nu är jag omplåstrad:)
hoho, de var ju trevligt.


alla jobbar idag utom jag.. börjar fem och de kommer bli en utmaning att hänga me i tempot ikväll i restaurangen med mitt ömma ben..

mamma och pappa är här.. pappa ligger på sängen och tittar på smallwill och mamma sitt i fotöljen och tittar också.
ska snart ta och äta någon middag innan man börjar.

trivs faktiskt riktigt bra här i funäsdalen, de är mycke folk och rörelse här.
mycke mer än i dorotea!!!! så nog ska man palla fram till slutet av september.
och bra lön har vi dessutom + eget rum och härliga boendekamrater.

iförrgår var jag och simmade också första gången sedan i januari då ja höll på drunkna. nu satt cilla breve och var beredd men ja klarade de galant :) jag och sandra simmade ungefär 15-25minuter, lite halvdant men de var skönt.
jag får ju aldrig mer simma ensam nu så de är lika bra att vänja sig med simsällskap.

vad mer kul kan jag berätta? jag saknar massa folk.



massa..



puss och tack för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback