önsketänkande.



Från
Thomas Burberry.




verkligen, vinter när räddad om denna vore med.
härlig och sjukt snygg!!!






har ätit grillat ikväll med cilla och hennes föräldrar :) sen fick vi jordgubbspaj och de var en succe.
jättegott.

kan ju tillägga att jag har jätteproblem att gå ibland, ont i såret och hela låret.
och ikväll blev jag kallad snigeln men hade ni varit här med oss och sett hela scenen som hände hade ni också skrattat.

nä, imorgon är det grillbuffe och jag jobbar lunch så jag är placerad framför kassan typ hela tiden, förhoppningsvis får jag sitta på en barstol också men det lär jag ju få glömma.


och min syster kommer på lördag!! HALLELUJA LITE familj häääär!
även om jag fått massa nu bara av cilla och hennes familj så känns det superbra att få hit min syster:)
har möblerat om och städat massor!





image45
this is my room here.
min rosa filt som ja köpte när jag fryste som mest, även om jag fryser som en tok nu också så har ja fått låna cillas överkast också:D

image46
välkommen till träsket!

image47
nåväl, inte så mycket för världen =)


puuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: syster

ser ju mysigt ut! :P på lördag på lördag, bara 3 dar kvar så ses vi ;) kram och puss!

2007-08-01 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback