jävla helvete säger jag bara!

Ohyes, man ska aldrig ropa hej förrens man är överbron eller vad tusan man brukar säga.


Kan ju börja med som sagt stygnen försvann och allt kändes kanon!
hann jobba i köket från 3 till typ kvart i 6 då ja skulle böja mig ner och fylla värmeskåpet med tallrikar då de bara smärtade till och hela såret på låret sprack upp, kände hur de blev sjukt varmt och hur de blödde igenom byxorna.
jag måste verkligen flytta härifrån! Kan inte fortsätta bo i rum nummer 13 för de är OTUR!!
jag har otur hela tiden tammefan, och jag lovar de har något me nr 13 att göra.


så nu är jag ledig imorgon igen för att "återhämta" mig och försöka ta de lugnt nu i början så de hinner börja läka.
ska jobba onsdagen iallafall, ska stå i kassan på grillbuffen. jippitjoho, men de är ju jobb iallafall.


aja, så är läget nu. fick åka ner till vårdcentralen som tur hade jour så läkarn ( som sydde sist ) fick komma ner och sy ihop mig och han bara skrattade när han såg mig.
typiskt, så han fick skära upp såret längre och nu är de väl iallafall så här långt
____________________________
kanske inte mycke för omvärlden men mitt på låret där man spänner varje steg man tar så smärtar det.
så nu ha jag mera stygn och måste stå ut i två veckor till.
usch, jag har inte bra me tur här.


suck... suck... suck...
men nästa helg är jag förmodligen ledig hela helgen så då ska jag hem


PUSS!

Kommentarer
Postat av: *anonym för omvärlden*

stackare...hoppas de blir bra den här gången....sue them! =) puss

2007-07-30 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback