jag säger det återigen.

vart har jag hamnat?



härjedalen / tänndalen. bara milen härifrån mig.
www.aftonbladet.se

SOMMAR? vart har du tagit vägen? det bara regnar och regnar och regnar.
och nu inväntar vi snö också.
haha, vilket jävla (nu svär jag) sommarliv vi lever.
klänning och kjol är inte ens att tänka på för här ligg frosten nere på morgonen och usch.
de är inte speciellt kul, iofs ganska skönt att jobba när de är svalt men de är ju faktiskt ändå sommar.


så mamma eller pappa om ni läser detta; jag tar gärna hit lite långfillingar och brasved.

har tänt ljus och myser nu här på min lediga söndagskväll.
tog en promenad på 40minuter ikväll också, de är så svårt att hinna få in motion i detta yrke;) haha,
även om jag går över 1500steg bara av att jobba ett pass typ. men ändå.
men de var skönt, skönt skönt skönt förutom att mitt sår på låret har ju typ läkt klart men nu kliar de och de kliar förbaskat rejält också, och är illrött och har börja flagna.
men imorgon 14.00 ska jag ner till läkarn och ta bort det.
ska också hämta ut lite ny medicin från apoteket som dom beställt hit åt mig.

nää, men just nu är mitt huvud bra så ni vet, men ja kan ju ta ut medicinen iallafall?
eller? dom har ju faktiskt skickat hit den åt mig.


bläääää jag börjar snart prata med mig själv. har varit inne och stört cilla flera gånger ikväll bara för jag har lite att göra. tristess men snart börjar beck!!!!! söndagens höjdpunkt.

sen börjar jag halv 11 imorgon och går långpanna som dom säg tills kvällen. förutom min lilla avböjelse för läkarn där på eftermiddagen.

vad mer kan jag tillägga så här söndagskväll?

JO! jag har lagat mat idag! alldeles själv, torsk dessutom.
jag gillar inte fisk förutom fiskpinnar och torsk.
eller ah, de flesta panerade fiskarna går bra för paneringen är ju mumma:D
nää men ja är stolt över mig själv, blev god mat och nyttig mat.
åt dessutom okokta pären till dessutom för jag vet inte vad de var för fel på dem så dom blev inte riktigt helt kokta igenom men vem bryr sig, jag var hungrig som en varg så ja tar de ja tar:)

nääru puss på dig raring!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Inte tror jag att du går 1500 steg, snarare 15000. Du har nog glömt en nolla. Givetvis ska jag fixa långfillingar till dig, skickar hellyhansen direkt!:-)
Kram

2007-07-29 @ 21:26:22
Postat av: åsa

kul att läsa hur du har det där borta! :) pusskram!

2007-07-29 @ 22:55:57
Postat av: cilla

inte störde du, du skulle bara ha krypigt upp under täcket så hade jag fisit dig varm ;) puss

2007-07-29 @ 23:47:27
Postat av: Moster

Fy tusan, snö och slask är aldrig skoj! Fast som sagt tidigare, när stålarna kommer på kontot så vet du varför du jobbar där nere :-)
Kramar från moster!
(resten ligger och sover men de skickar säkert kramar också....!)

2007-07-29 @ 23:48:38
Postat av: *anonym för omvärlden*

jag e åxå stolt över dig...=)

2007-07-30 @ 01:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback