godmorgon världen.

idag är en fin dag. tror jag? har inte kollat ut genom fönstret ännu och de brukar jag aldrig heller göra för vi bor i träsket och här ser alla mig. 

(träsket: personalboendet på hotellet) haha.

nä men godmorgon, tänkte bara skriva ett litet inlägg eftersom jag lovat min söta mor att jag ska skriva varje dag och nu är de så att jag jobbar nu från halv 11 tills ikväll vid elva så, de blir så här.


hoppas alla har de bra där ute, vet ju att folk läser för jag ökar dagligen med besökare;)

såg på tio orsaker att hata dig igår med cilla och helt underbar film, helt! önskar också att han skulle komma till mig och överraska mig. han är så göööörsnygg jöö

nä, just de. blir ganska irriterad ibland på detta skrivbord för rättvare är så har de flyttat sig så ja skriver på en annan rad och usch. men man lär sig att älska.
jag lär mig att älska.


puss på dig. fortfarande dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en bra dag. skönt att se att du verkar må mycket bättre nu. en stor kram!

2007-07-27 @ 10:27:52
Postat av: *anonym för omvärlden*

puss

2007-07-27 @ 22:40:40
Postat av: vanja

Wiiie, jag läser oxå! ;) 10 orsaker att hata dig är grymmmt bra, och I LOVE THE SOOONG! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback