funäsdalen


Funäsdalen på vintern. man ser nästan vart jag bor också. hoho.


hittade ingen bra bild på hotellet sommarvis men ah, man ser ju och kan föreställa sig kanske.

yes, frukost imorse med cilla.. över 100pers. blev rätt stressigt och jag hade på mig stegräknaren och på bara ca 4 timmar hade jag gått 11tusen steg.
hehe, ah.. sen vare grillbuffe och vårat mål var att slå 41tusen kr och de gjorde vi. halleluja,, vart bra me drag här:)

var och åt med mamma pappa idag också.. sen for dom tillbaka till husvagnen och så ses vi imorgon igen när dom kom och säg hejdå.
ska tydligen jobba frukost imorrn igen.. ah, går bra så länge cilla är med:D
men men, så är läget.
har varit ute och gått lite på marknan idag också. de är ju marknad här varje onsdag tills slutet av augusti typ.
mysigt.. var första marknan ja gått på iår så de blev en godisrem..

annars händer inte allt för mycket, de har kommit två nya tjejer hit också. men dom verkar trevliga så de ska nog gå bra.
nu är vi massa tjejer här och tre killar som jobbar.. och typ 18tjejer.. yeaaah we rule



nä, har klagat lite på mitt lår idag också men ruttnar de så ruttnar de och då blir de ju bara att kapa av bene.
hoho, näår, ska in och mysa lite med cilla nu, kan ju int sitta här hela kvällen.
snart hells kitchen och project runway. Onsdagens höjdpunkt här i funäsdalen.





NEJ! that´s all for this time. / anna sending live from funasdalen in harjedalarna.


and the weather here is, very stormy and no rain yet?



(man får snacka mycket engelska här men ja är inge bra på engelska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback