everybody scream!

www.radioseven.nu


ja då var frukosten över. eller för rättare sagt två timmar sedan.
en frukost tar ca 5timmar att ställa ordning, utföra och städa.
och ikväll är det funäsdalens populära fileafton så de
kan bli kul, trubbadur och liknande också.


var på veras igår en sväng typ 10min drack lite vatten och gick hem.
orkar inte med något festande och så, jag måste ha mina sovtimmar annars är jag knäckt.
har inte varit så förut men jag antar att de är helt annurlunda nu när man är här.
jobbar dygnet runt känns det som.
man jobbar, äter och sover. jobbar äter och sover.
that´s the story.


så nu när klockan slog 14.00 ska jag lägga mig och sova en timme eller två, börjar inte förrens halv fem igen.
puss och kram
och på måndag har jag varit borta en månad.
nio månader kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback