dags för nya minnen mina vänner

image41
klassresan i nian, man riktigt älskar glädjen i denna bild, helt underbart.
jag minns hur sjukt kul vi hade på denna resa .

image42 
STUDENT 07. en dag jag aldrig glömmer. sjukt bra klass.


image43

haha, alla roliga kvällar. åååååååååååh vad jag saknar.





NYA MINNEN!! NYA MINNEN!!
vi måste skaffa nya minnen nu på engång. jag har massa nya men jag vill ha fler.




och du. jag saknar dig massvis.
jag vet att jag är en person som säger så mycket, gör så mycket.
men jag är inte alltid redo för nya saker.
nu är jag redo. alldeles för sent.
typiskt mig
/ vi ses i ett senare skede säkert. K

Kommentarer
Postat av: Anonym

=/

2007-07-25 @ 00:09:40
Postat av: Karrå

haha! du tog självklart en bild som inte jag är med på på studenten =( =P...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback