åter en dag har passerat.

sade den kloka och jag steg ändå upp kl 6 imorse så de var bra.

gick frukost med eva och lunch med cilla.
ja, vad mer.


jag har gjort bort mig två gånger idag. och bara två gånger:) först och främst,
ett norskt äldre par sitter och vinkar dit mig och undrar vad de dom äter var? (pepparrotssås) och jag svarade: nä men de är rotmos.
Ja men den är ju så stark? fortsätte kvinnan.
Jag: ja men de är nog lite chili i den.


HAHAHA.


sen gick ja fram till en gubbe och hans fru och började plocka bort från deras bord. och så säger han någonting.. tittar på mig och skrattar.
och jag fattar inte vad han säger? så ja ler bara.
och så säg han till sin fru; nä hon förstår nog inte va vi säg.
och så säger jag: nää men ja förstår inte norska så bra.
han: vadå norska? ja är från dalarna!


HAHAHA, okeeej de var ju lite pinsamt kanske. men roligt..

nu fungerar mitt internet igen iallafall, ska nog inte ligga me datorn och titta på pirates of the caribian 3 igen och så.
de var ju då den krascha. men nu fungerar den efter att ha stått här i 1dag och tuggat.

sitter just nu i linne och mysbyxor och har ljus tända runt om mig.
då får man ju lite mysstämning ändå.

och tjejerna tycker att vi ska gå ut imorgon äta gott och dricka gott eftersom elin far på söndag. men ja äter så förbaskat stora pencilinpiller att jag avstår från alkoholen haha.
dom är enorma så de är nog inge bra ide .
sen har jag tagit bort mina plåster från låret och nu ser man hur han sytt, och typ i början där han har sytt har han dragit ihop låret så mycket att de ha blivit en snipp me hud som har torkat ihjäl och sitter bara fast där som en och annan dum j.




hmmmmm, vad mer då? jag var inne i värsta deppsaken igår. men sen kom jag upp ur den och ah. nu är jag bra igen! HELLYEAH!!

väntar bara på att anders ska ringa mig:D

Kommentarer
Postat av: cilla

se det finns killar i funäs, du har ju hittat anders ;)

2007-07-26 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback