man måste någongång i sitt liv inse

att de man håller på med förstör ens liv.
det fungerar inte att hålla på på detta sätt och det hjälper inte att man är beroende.




men, jag vet inte, det borde komma en tid. då jag riktigt tar mig i kragen, den dagen.


men heey, snart bal, studenten! Jag! haha, student! hur coolt låter inte det egentligen?
dock får jag magvärk när jag tänker på det.
student, inge skola mer..



jag vet inte, tänkte bara skriva och uppmärksamma mig själv, att jag är inte ensam

Kommentarer
Postat av: Favoritkusin Moa

Du är aldrig ensam ploppfia! Jag finns alltid för dig ;) Du måste komma och hälsa på mig snart! Jag blir galen annars ju! kram på dig min underbara snygging

2007-02-04 @ 15:03:53
Postat av: Cilla

du är absolut inte ensam!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback