dubbelt upp!

Dear mr. deedjaaay
idag är det tisdag, och då är det med andra ord onsdag imorgon. dvs kvällsservering.
wooow, värsta nice eftersom det är min näst sista servering någonsin!
hoho lite tråkigt så där i kanten också måste jag ju påstå.



idag har min dag sett ut förljande;

05.55 uppstigning as usally.
06.10 fikning ( idag blev det en genemacka med kalkon och mjölk ) sweet
06.45 promenad till dorotea, hälsa på mor min, hade lite att göra annars brukar jag gå 07.05
09.00 skolan började, började dagen med turism och prov. gick riktigt åt hellsike. bläää
11.00 gick upp till matan och åt tacofisk.
12.00 började kök B och gjorde avokadoglass och omelett.
13.20 åt upp min omelett. mätt som tusan
14.20 började våran lektion turism och resor, argumenterade lite för och mot tåg och flyg, bil m.m och de var ju intressant,
och nu sitter jag här. 15.47 och väntar på att min buss skall komma 16.10 så ja får fara hem, önskar bara det vore massa folk så vi får åka hem direkt och inte behöva vänta tills 16.30 för man kommer ju hem så förbannat sent!!! vid halv 6.. blääää

aja, men iallafall. snart helg, snart lov! thank´s



puss!

Kommentarer
Postat av: Syster

dålig uppdatering på denna sida tycker jag ;)

2007-03-01 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback