dagens känsla

        
 


åhåååå, man kan inte mer än bara längta ihjäl sig till sommaren.
jag längtar faktiskt snart ihjäl mig till sommaren, ingen förstår tror jag!
JAG skulle nästan lätt kunna skänka bort en av mina stortår till sommarguden.


sitter på folketshus nu och väntar på att vinkunskapen
ska börja, den är så förbannat less och jag väntar
redan på att vinkunskapen skall sluta. DRYG som ett dryghål   , fy urban ( inte för jag känner någon urban) men ändå ..

och så har jag börja nedräkna inför helgen, för på fredag kl 13.30 har jag lov, äntligen ett riktigt lov och inget " liggerhemmaenveckaochärsjuklov " utan ett riktigt lov som man hade när man var liten.
så, sundsvall,  i come in peace.



nej nu tänkte jag ta och kittla josefine lite för hon verkar ha tråkigt.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback