dagens känsla:

fan, det snöar ute!!! OCH jag är så förbannat less på snö nu så de snart kräks snö ur öronen påmig!
först har det varit -35grader nästan i ett år känns det som och sen när man väl börjar få lite vårkänslor när solen värmer och vädret är ubersnyggt och man får ha solglasögonen på sig så neeeej,
så förstörs alla ens känslor när man öppnar ögonen och märker att det SNÖAR!!!
(förbannade snö)

aja, jag är snart frisk iallafall nästan typ , har fortfarande snor i näsan och hes sådär lite lagomt.
men annars är det fit for fight.
har fått min tid i umeå också.. 29mars!!!
en månad kvar ju, mer än en månad. skäms på er!

och tack vare detta måste jag flytta på min praktik i sälen en vecka och det känns ju riktigt skit.
hoppas bara dom går med på det där nere annars måste jag vara här i dorotea en vecka först på praktik.
booooring..

jo, det är så det är.
och jag som hade tänkt köra till strömsund idag och kik på dollar och sen kolla på något att ha nästa helg när de är "glitter & glamor " på hotellet på våran 100dagars;)
party party! dock inte för mig som ska köra eller iallafall vara nykter för nu är det bara så.
jag ska ta de lugnt me mitt liv och allt fram till umeå...
mhm men ja tror de blir kanonkul i vilket fall som helst,
de märks ju..

lördag idag, vad ska man hitta på idag då?
skotta snö.. 
ja, men ni har de bra där ute ni i solen.



HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback