Dagens goda gärning.

jag har många funderingar egentligen på min framtid.
jag skulle.. MHM! jag skulle kunna tänka mig att arbeta på ett cafee ombord på ett tåg.
de vore något faktiskt jäkligt kul tycker jag.
läste om en tjej som arbetade som det på apberget ( och oja,. apberget blir nu något för hela sverige. drygt.. haha )
iaf så fick ja se massa bilder också och de verkade faktiskt KUL
och ja vill ha ett kult arbete nu när jag tar studenten.
skulle aldrig någonsin kunna tänka mig att sätta min fot och börja arbeta på disab eller polar eller liknande industri. jag är verkligen ingen industriarbetare, that´s just it!

utan nej, ja ska hålla mig inom serviceyrket., i like that!
och så har jag tittat på lite lägenheter omkring umeåområdet eftersom jag känner att umeå vore ändå en bra stad att flytta till tyck ja.
gillar den staden och så är de ju nära hem! ;)
mhm.

annars då? är inne på min .. 5dag som sjuk och jag blir nog bara mer sjuk av att ligga hemma om dagarna, för de är så förbannat tråkigt och jag blir så rastlöst.
de ändå roande jag har gjort om dagarna är att äta.
så imorgon drar jag till skolan även om jag är sjuk eller mindre sjuk.
sen är det bara en vecka kvar, sen är det.. SPORTLOV! ;)  känns bra det tycker jag.
ska nog ut på lördagen nästa helg eftersom de är ju faktiskt 100dagars! och de vore ju ändå tråkigt tycker jag att missa några av de få tillfällena att parta loss me klassen och resten..
yepps, så är läget. sen då?
sportlovsveckan drar jag nog ner till storstaden Sundsvall och chillar som ja brukar använda nu. ( iknow, iknow  ) shoppa loss litegranna kanske och de vore ju inte helt fel ;)
även om min garderob nu börjar bli lite överfull så..

längtar tills jag får börja röra på mig igen och träna, tycker allt känns tungt och tråkigt just nu när läget är som det är. men vad gör man?
bättre att vänta och bli frisk från allt ( nu snackar jag inte förkylning ) och sen bara må livet!
de är bra tankar anna, jag är bara 18år och ska må livet nu, ska inte gå runt me alla dessa tankar i skallen. allt negativt som gör en nedstämd.
det ska bli bra! du kommer bli bra och nu snackar jag om mig själv i tredje person.
HAHA sweet!


har kollat lite kring bloggutseenderna och ja fattar verkligen nada.
men de fixar sig, jag är inte speciellt otålig så.
haha.


puss på er mina trogna läsare ( MOA )  ;)


Kommentarer
Postat av: moooa

Haha ja jag lovar, jag om ingen annan är en trogen läsare ;)

Men du, du vet att min garderob alltid är tacksam för lite Anna-kläder :P

Om inte annat så får du komma hit ch hjälpa mig att shoppa för det är jag väldigt dålig på 8)

2007-02-22 @ 18:44:58
Postat av: syster

och syster! också trogen läsare ;)

2007-02-23 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback