dagens eftersnack

Igår var det fest , fest med stort F.
för att sammanfatta gårdagen med ett stort ord så skulle jag nog välja ordet; FUN!
haha.. jag dansade faktiskt massa.
ett tag fick ja till och med sätta mig ner för att hjärtat höll på flyga upp i taket och de vore ju inget kult partytrick där heller. men Nina var duktig på att dansa.
och sen for vi ut på hotellet och där träffade ja min ubersnygga klasskompis Sara som förgyllde många stunder under kvällen och så. de var väl massa annat folk där också men men.
dansade mer på hotellet och då körde vi foxtrot och de var ju trevligt. alltid trevligt att dansa.
hooh, sen for jag hem och så sov jag hos nina! :)
SOV som en stock ända tills jag började superblöda näsblod och de var ju mindre kul men efter ett tag så givde de med sig och så gick ja och sov igen.
och nu sitter jag här hemma!
nyvaken för ett tag sedan och skall snart iväg och arbeta..
min söndag idag vettni.




och jag har sportlov strax, så jävla härligt! nu närmar sig slutet, jag känner det så väl!
FARVÄL skolan, nevere moooore!

jag har sånna planer för mig liv! hohoo..

men först ska jag ta mig promenader 45min/dag så ni vet.

och förövrigt åt vi jättegodmiddag igår och de ska vi väl äta idag också.

och moaa (om du läser detta) tunnbrödkorgarna med räk&avokadoröran är suverääään!







Kommentarer
Postat av: syster

va ha du för stora planer? :P

2007-02-25 @ 15:07:59
Postat av: mooooag

Haha jag får väl lov att prova det då ;P

2007-02-25 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback