veraskrog.

image155
(i love you)


Det blev middag och idoltittning på Veras krog igårkväll.
Hade jättetrevligt, jag, cilla, jennie, pernilla och emelie bokade bord där och jag åt en clubsandwish? inte fasen ve t ja hur de stavas men de var me kycklingfile iaf och ja tycker de var inte så gott.
Men sen hade jag askul! Eller, ja, kan ju inte säga askul när jag tänker efter vad jag gjorde men ja hade jättetrevligt, märks att det kommit upp säsongare också.
Kul!
Jag var ju rätt säker på att ja skulle jobba kväll idag så inte tänkte jag på att gå hem tidigt för att sova, nej nej party all night long. hah!
sen mådde cilla bajs så ja fick jobba hennes frulle efter en timmes sömn.
lite sliten tjej kanske men de braiga me mig är att ja alltid ser så glad ut så de gick bra.
For hem och sov fyra timmar och vaknade vid halv fem igen idag.
Sen skulle jag duscha, och skitdusch som vanligt vi har så fick jag inge varmvatten så vi fick duscha på hotelle.

Hmmmmmmm, alla jobbar utom ja och jennie så vi ska dela på en pizza och sen ta de lugnt. ska gå på hotelle en sväng och kik och lyssna.
de är ju julbord och dans efteråt så de kan nog bli trevligt!

ja, sen då?

PUSS och hej! allt för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback