trött tjej.

godkväll.
nu kan jag evigt säga att jag nått kanten nästan.
jag är så förbannat trött och elendi så de finns inte!
BEHÖVER SÖMN i flera dagar känns det som.
ska lägga mig nu och sova länge imorgon.
tänker inte stiga upp och göra något utan bara sova.
sova sova sova sova!
eller ja ska gå ner till apoteket och köpa idominsalva för om ni har sett mig naken nu skulle ni tycka synd om mig.
hela kroppen är röd och uppsvullen narig och usch!
har extra kläder på kroppen bara för att ingen hud ska bli kall eller gnuggas mot något för de gör så förbannat ont.
mina händer är helt hemska och bara vatten gör tokont.

cilla åker hem till dorro imorrn. lybbo henne
själv blir jag kvar.................


har jobbat frukost-lunch hela helgen och börjat 05.30 lör,söndag.
känns verkligen illa, sen ha ja varit ute på eriksgården också och roat mig en sväng.
har farit hem tidigare och sovit men de är ju inget.
så man får verkligen skylla sig själv.
nu ska jag bara ta de lugnt.


fick mig en påminnelse idag av min kropp att chilla ner.
jag kan inte stressa, äta dåligt, dricka alkohol och inte få någon sömn utan att något i mig havererar.
trodde hjärtat mitt skulle storma ut ur mig. har aldrig ihela mitt liv känns den där känslan.
usch! usch! och är de sånt där jag kommer få ta för att ha dålig hälsa nu så tänker jag lägga av minsann.
jag är bara nitton år och har redan större problem än vad många äldre har.
så neej anna! time to think over min hälsa.





yes, de var väl de ja ville skriva ikväll.
har ingen ork till något.
imorgon är min lediga dag. men de blev en vinprovning imorgon iallafall.
alltid är det något.
suck


puss och kram.
jag saknar er min familj!
tänker på er varje dag.

(PUSS)
image158
yeaaaaah. synd bara att jag märker hur konstigt utformad min haka ser ut. och sen mina djupa påsar under ögonen. yeeaaaaaah snygg tjej


godnatt för nu orkar jag inget mera!

Kommentarer
Postat av: jennie

neeeeeee du är så söt hjärtat!!

2007-12-16 @ 23:32:43
Postat av: Anonym

jo, snyggast i stan...

2007-12-17 @ 01:03:45
Postat av: Mamma

Hej gumman! Du måste sköta om dig! Köp cortisonsalva istället, inte idomin. Den är bättre!
Kram

2007-12-17 @ 11:54:31
Postat av: lova

Hej bruden!
Om det är torrt så ska du helst inte ha hydrokortison heller... Köp en tub Miniderm, det smörjer Alva och Emmy sej med för att bli mjuka. Har du däremot eksem så funkar Hydrokortison.
Kram
Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback