östersund.

godkväll.
idag har jag varit i östersund och träffat mamma, syrran, momma och moster linda!
de kändes jättebra, behöver träffa lite känt folk emellanåt.
nu orkar jag jobba några dagar till


har köpt lite småsaker hit och dit och sånt, men nu ska ja banne mig spara!
spara min pengar pengar.

och nu tänker jag sova för imorgon är jag ledig!!
WOOOOW sovmorgon tills jag vaknar, ingen ska få väcka mig! NOBODY!

puss och kram på er familjen!
och imorgon är de lucia, grattis!




sen lite negativt också!!
SERIÖST: bor vi på nordpolen eller?
träsket är ISkallt!!!! Och då har dom sagt att vi ska köra värmefläktarna och när vi väl gjorde de så blev de överkokat och proppen gick. haha
så nu har vi fortfarande dyngkallt och ja kommer garanterat sova i kläder inatt.
BR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback