min lediga dag.

mm, har jag tillbringat mestadels här..
funderar på att göra någonting.
har nyss ätit middag.. pölsa..

jag och cilla ska iallafall ut och åka pulka ikväll .
roa oss lite,
börjar ju mitt frukostmaraton imorgon så..
har städat precis hela dagen.,
varit på restauragen en sväng nyss och försökt lära mig vårat nya system..
(NOLLKOLL) jag fattade nästan inget alls.
så komplicerat man har gjort det..
sjukt.

men men. så är det..


sitter och fryser sönder huden min också.
öppnade fönstret lite när jag städade och sen gick ja iväg på kursen. så nu har ja stängt det och de är kallt som fan..

jsfu



sen så säger jag bara en sak; kärlek och jag, är som kaffemed massa salt i.
förjävligt illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback