måndag, en ledig dag.

godmorgon världen.

inatt har jag sovit ca 14timmar. somnade efter kl 9 igår och sov till 12 imorse typ.
klev upp, träffade therese som också var vaken, pissa och sen gick vi på resturangen och åt frukost/lunch.
sen gick vi bara hem tog på oss täckisar och sen ha fixade vi liftkort och sen inhandla vi lite saker på apoteket.
nu har jag iallafall inga fler uttag på medicinen mamma.
så de måste jag fixa och lite andra saker också.
men iallafall! nu har vi fixat liftkortet så nu jäklar ska här ut och åka sen.
cilla är hemma i dorotea nu, fusk!
men jag ska banne mig ta mig hem i januari om bara för en sväng.

har sett lite planeringar inför julaftonhelgen och de kommer bli kaos.
och bara för att ni ska förstå hur kaos de kommer bli så skriver jag ut det K A O S!
så de här att jag ska sluta stressa är ju bara å glömma.

vad mer har jag gjort idag då.. städat ihop lite här i träsket, ska byta gardiner också .
sen så håller vi alla på frysa ihjäl oss här så vi körde igång värmefläcktarna våra och så gick proppen tre gånger..
suuck ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cpppppppppppstäääällleee!
men nu ha vi fått skarvsladdar som vi kan dra från tvättstugan och sätta fast värmefläckarna så nu ska de väl bli varmare.
de är tillåme så kallt här inne att fotot jag har på mamma på väggen har börjar knorra sig!

har nyss ätit fil och flingor till middag.
orkar inte laga mat för man är absolut inte sugen på mat längre.
blä

och om 40minuter ska vi ha vinprovning igen.
fattar inte att man aldrig kan få vara ledig på sin lediga dag.
även om de kanske bara är för en timme så är de en TIMME iallafall!!
en timme som man kan vara här och njuta av ledighet.
men sen när vi är klar där ska vi ha tjejkväll här i träsket.
gofilm och varmamackor och sen ska ja sova.
ska ju upp som vanligt halv sex imorgon.
sug



image161

snyggtjej.com

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Skönt att ni har varandra, så ni kan ha lite mys på kvällarna! Det gör att man orkar med lite kaos på dagarna! Älskar dig! Kram

2007-12-17 @ 19:44:13
Postat av: Anonym

heting..38..de e
inte mkt de...

2007-12-17 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback