lite helgen.


image136
ohyes, här har vi ett stort bevis på att jag är en blekfis! en riktig blekfis! :D
haha, igår på eriksgården. yeeaaah dorro!
hade en helt okejkul kväll igår:) nä,. en rolig kväll.. jobbade lunch imorse också och de var skönt!
Nu har jag två veckor framför mig med frukost-lunch varje dag.. utom två dagar i veckan då jag är ledig.
yeaaah, frullelunch varje dag...  06.00-15.30


ikväll har jag bara legat här hemma och degat, köpte lite godis också och så..
sen fick ja en adventspresent av Cilla <3 och hör.. haha
fick en jättefinkopp me en pölsa i som jag trodde var en riskaksförpackning så ja var väl inte så försiktig. så ja tappade paketet i golvet så koppen gick sönder:/ ajsinbajsin, sen sprang ja på ica och köpte en likadan kopp! haha! så nu ha ja två men de kvittar, cilla hade redan fått veta att ja hätt sönder den:D





yes. då var de första advent och mitt första ljus är tänt.
en annan skillnad här i rummet är att ja tagit ner alla mina kort från väggen, så nu är de verkligen fängelsestuk på rummet..  men men, ska väl hitta något fint att hä upp istället.
om inte så målar ja väl något nice.



sen kan ja ju också berätta att under ett dygn här snöade de över 60cm....
och de kommer bara mer och mer..
hej vinterworld. tror denna snö kommer stanna;) HAHA!

just nu står det en KUNGstarköl brevid mig som jag förväntar mig att någon hämtar.
vi hade ju nattbesök här i träsket inatt, hahahahahhaha, vilka tyll!!!!
Jennie bodde också här:)

mää, ja vet inte va ja ska skriva..
funderar och funderar..
men ja kommer aldrig fram till något vettigt.
jag har helt enkelt inget vettigt att framföra.

förutom.. jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: syster

ni ser ut att ha skoj iallafall!! avis ja blir på er! dorotea suger pung!

2007-12-02 @ 23:46:57
Postat av: Mamma

Vilken tur Funäsdalen har som får ha tre såna snygga tjejer där!
Kram

2007-12-03 @ 09:16:45
Postat av: jennie

verka dåååliga killar. hahaha ;) cilla är kung iaf.

2007-12-03 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback