julafton.

ja kära vänner.
då var det julafton igen.
tänkte passa på att skriva godjul här nu och så eftersom jag tänkte sova fram emot halv 12 imorgon så.


godjul familjen!
jag saknar er jättemycket ska ni veta!
det känns seriöst riktigt skit att vara här i funäsdalen medans ni är där hemma.
hade jättegärna varit med er imorgon men de är bara inse faktum att så blir det inte.
så jag hoppas ni får en uberbra julafton och att ni inte kommer sakna mig allt för mycket.
de är redan jobbigt som de är!:(

men men, som ja säger .
de är väl en jul nästa år också.


nä, god jul på er alla!
jag har nyss tryckt i mig några godisar för att fira att julen är här.
så nu tänkte ja bara lägga mig och sova, finns inget annat här att göra.



i love y

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej piga! Givetvis kommer vi att sakna dig jättemycket ikväll. Men det känns skönt att veta att du snart kommer hem. Då får vi mysa istället. Det är ju tur att du har bra arbetskamrater, och kan må gott med dom oxå! En stor kram!

2007-12-24 @ 08:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback