happy news.

jag har haft mina två lediga dagar!
hallelujah.

idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, hoppade in och jobbade 2,5 timmar på eftermiddagen men annars har de varit lugnt.
jag, cilla och emelie har varit i kyrkan ikväll och tittat på lucia.
nog första gången ja har hört ett luciatåg som faktiskt kunde sjunga. jättetrevligt!
men inga julkänslor fick man för det. blä

så så är livet.
jobbar frukostlunch hela helgen me therese.

klockan är tio nu och ja ska snart sova.
ska bara låta värmefläkten gå lite till.


Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Hej bruden!
Det var jätteskoj att få träffa dej en gång till innan jul och roligt att du också tyckte det var skoj att träffas.

KRAM!
Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback