godnattinlägg.

ja jag vet mamma. jag borde sovit för länge sedan!:D
men nu är de som de är och jag tänkte bara skriva några rader innan jag sover.


ikväll har ja och cilla rullat värsta hunksnögubben! OHYES! (bilder kommer)
sen är de bara hoppas att den står kvar nu i veckor!
sen gick vi till hotellbacken och åkte ett åk.
gick inte som igår utan de var mest trögsnö och så fast iofs då åkte ja inte på isbanan i mitten heller.
men men, nä.


tjejen ska ju upp halv sex imorgon så jag borde sova.
men ja är ledig fredaglördag, fast ja ska sitta i garderoben på lördagkväll också.



jag är en positiv tjej, de ska jag hålla mig på.
jag gör folk glad, de ska jag fortsätta med.
jag ler ofta, och de är mitt sätt att vara.


och sen bara tanken av att ja ska få åka utomlands i maj gör mig tokig.
fan va kul!



nä, de tåls att sägas igen även fast jag nästan säger det i varje inlägg.
men jag älskar min familj så mycket!
jag älskar min släkt och jag älskar tanken av att snart får jag komma och sova i min egen säng också.
och sen älskar jag tanken av att jag vet ingenting om min framtid.
förutom en sak, och de är att ja ska försöka!
OJAAAA!


ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!
ÄLSKAR ER!!!

och nu har jag sagt de för några inlägg framöver.



just ja, Cilla gillar grisfötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback