godnatt och godnatt

måste slänga mig i sängs nu för jag är cptrött och ska upp halv sex IGEN!!
de går bra bara man tagit sig på jobbet men just känslan och tankarna när man ligger i sin supersköna/varma säng här vill man inget annat än somna om.

har iallafall fått mitt schema nu inför framtill 30/12 och de blir jobb jobb jobb jobb men som min syster sa; hang in there! och de tänker jag göra.
går dock bara två frukostar på två veckor och jag har inget emot att ta någon och avlasta dom andra för nu har dom fem-sex stycken och de är ju faktiskt så att man ska försöka ha lika många tycker jag.

jobbar iallafall julafton 15.00 -22.30 till att börja med, sen om vi får sluta då är ju en annan femma. jag hoppas.
sen jobbar ja hela den veckan 15.00-01.00 och sen kommer nyår och då blir de inge mindre då heller.

men men, pengar pengar.




NEJfyfan! nu måste jag sova.




och tack syster. I LOVEYOU!!!

Kommentarer
Postat av: stora syster

i love you too! miss ya like crazy!!!

2007-12-11 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback