fjorton dagar kvar herr fridolfius.

måndag idag, lite besviken tjej jag blev idag när jag trott de varit tisdag rätt länge.
blä för allt.

somnade halv 7 igårkväll och steg upp en sväng halv 10 för att borsta tänderna och sen gick ja å lade mig igen. sov till halv sex och känner mig fortfarande inte utsovd men rätt mycket bättre än igår.
frukost-lunch imorrn igen sen är jag ledig två dagar
göttmos.


ikväll har vi dock vinprovning halv 10 vilket inte känns speciellt kul, vill mest bara lägga mig och sova så jag orkar upp till frukosten tack.
sen imorgonkväll ska vi på någon sak på turistinformationen och lyssna på en tjej som pratar om funäsdalens visioner och framtidsplaner, skulle ta ungefär 2timmar och sluta 9.
Och klockan nio är de säsongsavslutning på desperateshousewives så banne mig om ja missar!
sen var de något mera.
just ja, personalmöte kl 16.00 angående lördagen.

middag idag. nachochips med guacamole. grattis anna
bra tyckasyndommig mat



sen kan jag ju också säga att jag fick i min julstrumpa en violflaska av cilla.
en sånn man blandar me sprit och så blir de violshots;) luktar jättegott och kommer nog komma tillhands snart.
dock inte i helgen för ja jobbar frukostlunch fredag,lördag och söndag.



och sarasysteryster! idag kom din julklapp hit på posten;) hoho.




nejfyfan, vilken kass dag de har varit idag. usch.
bästa är attkomma hem och känna att man är ledig.
de gör susen.

sen kanske sandra kommer tillbaka och jobbar vintern me oss! superbraaaaa och då ska vi åka snowboard ja, cilla och sandra! so watch out in the back :D

två veckor kvar till julafton.
överraska mig och slå in er i julpapper mor,far och syster!
ni ryms här.
jag lovar. <3




puss och kram.
/ still going strong in the mountains.? usch va jag är kass på engelska.


[image-upload-20-762569.jpe]


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Det är tur att Sandra kommer till er i vinter, så ni får ha lite roligt. Låt du violflaskan vara, annars kanske det blir träff med hinken :-) Vem vet, vi kanske dyker upp nån dag och hälsar på dig, men inte blir det på julaftonen!!
Kram vännen! Älskar dig!

2007-12-10 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback