en liten uppdatering.

godmorgon världen.

min mamma klagade lite på mig igår att jag inte bloggat något.
försökte ta mig in igårkväll men de var rätt negativt.
så nu skriver jag idag istället.


godmorgon, nu sitter jag här nyduschad på min lediga dag och börjar om exakt 16minuter.
känns lite trist men jag ska ju snart hem till min kära hemby så jag klarar mig.

igår var de eriksgården och de var rätt meningslöst för min del.
var inge sugen på någonting så ja tog bilen och körde hem istället.
nykter var jag såklart!
hämtade hem resten av gänget vid ettiden också.
ikväll är det träskfest/välkommentillbakafest för sandra/ett halvårskalas för jag och cilla ah precis. finns många anledningar till att fira!
fast jag mår inte så värst bra idag heller.
så ja vet inte om jag bara ska vara ikväll och umgås.
har känningar i bröstet och rätt ont i skallen, de kan ju gå över men som sagt.
vi får se. :)
skönt att duscha i varmvatten iaf.

snart är de nyår också.
nya nyårslöften som man bryter varje år.
men de är lika spännande för de tycker jag.
ska försöka ta tag min hälsa för jag vet att inget händer om jag tränar ibland.
bara äta godis på lördagar! dock här äter man nästan aldrig godis men iallafall
.
hugaligan!
ska spara alots of money to, har börja jobba kvällar nu så nu droppar dricksen in så ja ska försöka låta min sparkassa vara.
ta vara på all tid och njuta.
bara se till att år 2008 blir mycket bättre än 2007 som jag kan klaga på ievigheter!!!!


precis, därför tänker jag nu ta min medicin, borsta mina tänder, ta på mig skjortan, strumpor och sen vandra till jobbet.


puss på min familj!
jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej piga! Roligt att få läsa några ord från dig. Ja vi får hoppas att 2008 blir ett bättre år för dig. Och det är jag ganska säker på att det blir. För som 2007 blir det nog aldrig mer får vi hoppas. En stor kram och puss!

2007-12-28 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback