det stavas katastrof.

Godmorgon.

Idag har jag och Cilla jobbat frukost.
Upp 05.00 och de var fan inte de lättaste jag gjort.
blä vad jag ska sova mycket ikväll även om jag blir sjukt opeppad me tanken på att ja har två frukostar kvar tills jag får vara ledig.
Men kul för dig Cecilia som är ledig nu tills ondag.
grattis.

så de var en rätt dryg frukost idag även fast de gick fort.
cilla hängde på min rygg medans jag hängde mig neråt.
vi vilade.

sen hade vi lillajulbordet. men de var så lugnt så rätt onödigt att fyra tjejer hängde runt och gick varandra på tårna.
så ja och cilla gick hem efter 9timmars arbete idag.
kanske måste jobba senare om de blir kaos men annars så är ja ledig ikväll.
kananus!

HAHHA! måste ju berätta roligaste saken idag.
MOHAHHA! ja skulle byta fat på ölen idag och imorse skulle vi också göra det och då kom de bara massa pysande kolsyra och de tjöt en massvis och så så vi fick haka fast den och låta den vara.
sen skulle jag försöka igen men då hade den verkligen skummat sig och pös först en jävla massa, trodde den skulle explodera så ja försökte ju trycka dit den igen men de bara sprutade kolsyra upp mot mig och sen helt jävla plötsligt sprutar det öl!!!! HAHAHA! de kom en fontän av öl rakt upp på mig och upp i taket och upp på väggarna och över baren och hela jag luktar som en stor alkolist i typ 10årsgång.
så jävla synd man inte har kameran på sig när de händer sånna hära roliga saker.
skulle lätt vunnit flera miljoner på americas funniest homewideo.
nä, cilla såg allt så hon är ögonvittne på att de faktiskt kan spruta öl uppåt från fat.



nepp, ska lägga mig och ta igen mig nu ett ex antal timmar.
im soooo tired.

(ps, har ätit julbord idag. köttbullar, rödbetssallad och pären)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska vara du det som är med om nåt sånt här! Det har ju varit ovanligt lugnt nu ett tag tycker jag! Fick du nåt i julstrumpan idag då?
Kram

2007-12-09 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback