då var det dags igen då.

jag har jobbat kväll en kväll nu och jag är redan less.
inte less på att jobba men less på att man jobbar kväll.
jag är van med att ha fria kvällar.
jag gillar fria kvällar


imorgon är det jul, ikväll är det uppesittarkväll i restaurangen.
56trerätters också.

jul jul jul. sen blir det en vecka och sen är det nyår.
sen .. sen får jag åka hem!
jag hoppas och ber nästan att ja får åka hem.
minst 4dagar iallafall.
de är min julönskning.

sen är det faktiskt bara 5månader kvar tills jag slutar här.
woow eller?
jag vet inte, vet att jag inte vill jobba med fatservering.
usch.

vi funderar på att starta ett cafe här i funäs när de nya handelshuset byggs.
tror jag starkt på.
jag, cilla och therese.
någon sugen ?

cornercafe.
cornercafe.


usch jag vill inte jobba faktiskt.
blä













puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Kämpa på några dagar till nu, så får du komma hem och vila upp dig. Jag ska passa upp dig hela tiden. En stor kram! Älskar dig! Kommer att sakna dig kanonmycket imorronkväll, men jag vet ju att du får komma hem snart. Det är tur det. Pappa hälsar oxå! Kram och puss!!

2007-12-23 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback