då var de över igen.

Yes, då var julafton över för ännu ett år.
min julafton såg ut så här.

vaknade vid halv 10. såg på film, ringde familjen och grina lite:P gick och jobbade, kom hem och bytte om, gick till pelle och inkan, åt lite julmat och sen hem å sova igen.

yes, så var min jul 2007.

har jobbat kväll nu  och nu är jag ledig imorgon så vi ska dra oss till ramis och åka lite.
sooft
sen ska ja hoppa in och jobba lunch på fredag och sen är de bara några dagar sen nyår!!

och nog ska ja se till att mitt 2008 blir mitt år.
de är en sak som är säker.
har haft ett mindre bra år iår kanske. rätt många dåliga saker som hänt mig.
men men, that´s life.


gick å la mig kl 7 imorse. haha! vilken jävla efterfest assåååå
jag skratttar så ja dör.
bara tanken på att jag och cilla låste in oss på hennes rum är garvvänligt!
mohahhaha.
men man kan ju iaf säga att ja har träffat doffe!;)

näää fyfasen, nu ska ja bädda min säng och sova. lägga mig å se sex and the city så man orka sig upp imorgon.

image167
cilla och doffe.
haha!!!


puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback