första NYA inlägget i min NYA blogg

Kära Hjärtanes.


Nu är det inte samma deppiga Anna som skriver här.
ENDAST positiva tankar kommer publiceras här, och jag kommer försöka hålla mig uppdaterad så alla får veta hur det går med mig. ( liten blyg och väldigt skygg tjej ) i stockholm i nästan fyra veckor.

HAHA,  ändå lite jävla ångest får jag faktiskt nu när jag inser.. shit lixom, de är fyra dagar kvar.
fyra dagar är inte ens en full vecka..
började smått packa idag och efter ett tag slet jag upp allt ur väskan igen, varför ska jag ta med mig 10linnen?
vi har tvättmaskin och jobbar nästan dygnet runt känner det som kanske. så tillslut avväjde jag mig och la beslutsamt ner endast 4st.


något annat kul då?
jo, igår var det 200dagar PRICK tills jag tar studenten.
Anna Student 2007, känns helt sjukt.

man har ju som alltid haft skolan att återvända till, se fram emot, nu då?
jag har mina mål i mitt liv, och de gäller bara att ta dagarna som kommer.

mål i annas liv ( mitt unga liv )

- resa. åtminstone 3ggr i mitthela liv
- säsongsjobba i sälen
- varit i Usa eller något land där dom snackar engelska
- varit på en idol uttagning
- tagit studenten med mer än g i mesta ämnen
- hittat en sjukt snygg lägenhet och en sjukt underbar pojkvän
- köpte alla scrubsboxarna


sen finns det säkerligen en massa andra också men eftersom klockan snart är halv 12 så är det lite halvvakt.

aja. vad säger man sedan då?


puss & godnatt kanske, är dock ledig imorgon.
vi hotellare har de bra slappt, slapp och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback